maanantai 15. lokakuuta 2012

Tervetuloa seuraamaan blogia!

Olen jo kauan lupaillut kyselijöille, että kyllä minä vielä joskus blogin perustan. No, tässä se nyt on! Tarvitsee myöntää, että tämän tekeminen ei ollutkaan sellaista lasten leikkiä jota kuvittelin. Tietenkin tässäkin asiaan vaikuttaa se, että minulle henkilökohtaisesti on elämää suurempi merkitys sillä, minkä sävyinen mintunvihreä on, sekä onko sivupalkki millin oikealla vai puoli vasemmalla.

Joka tapauksessa olen lopputulokseen tyytyväinen, tämä on minun näköiseni ja tästä eteenpäin myös Facebookin ulkopuolella on elämää!

Liittelen myöhemmin lisää kuvia, ohjeita ja tarinoita, kunhan pääsen alkuun :) Lukekaa, itkekää, naurakaa, pyytäkää ohjeita, toivokaa ja ennenkaikkea koittakaa nauttia julkaisuista. 



Pus ja kurnau, ihanaa syksyä toivotellen KissaMinttu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti